به وبلاگ سایت مطالب جالب و زیبا در مورد آشپزی و بیوگرافی بازیگران و تعبیر خواب خوش آمدید

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

طرز تهیه سس کچاپ

سس کچاپ خانگی ساده ، سس کچاپ خوشمزه و تند با رب گوجه فرنگی و سرکه در منزل ، sos-kachhap
دستور تهیه سس کچاپ خانگی تند مرحله به مرحله

سس کچاپ یک چاشنی فوق العاده خوشمزه و لذیذی است که از پوره گوجه فرنگی رسیده یا رب تهیه می شود. همانطور که می دانید، سس کچاپ از محبوب ترین سس هایی است که کاربرد فراوانی هم دارد و به آن سس قرمز یا سس گوجه فرنگی هم می گویند.

سس کچاپ به همراه غذاها و فست فوت هایی چون پیتزا، ساندویچ، لازانیا، مرغ بریانی و... سرو می شود.

به هر حال اگر با طرز تهیه سس کچاپ آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی وب سایت بارونک، مواد لازم و طرز تهیه سس کچاپ را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این سس خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

مواد لازم سس کچاپ
گوجه فرنگی  10 عدد
سیر  6 عدد
سرکه  3 قاشق غذاخوری
پودر شکر 1 قاشق غذاخوری
روغن زیتون  3 قاشق غذاخوری
نمک  به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم
مراحل تهیه سس کچاپ

1. برای درست کردن سس کچاپ، ابتدا پوست گوجه فرنگی ها را می گیریم و به چهار قسمت برش می دهیم. گوجه ها را داخل قابلمه می ریزیم و روی حرارت می گذاریم.

2. سپس سیرها را رنده می کنیم و به گوجه فرنگی اضافه می کنیم. درب قابلمه را می گذاریم و صبر می کنیم تا گوجه فرنگی ها خوب بجوشد.

3. بعد از یک ربع جوشیدن به اندازه لازم نمک، فلفل سیاه، سرکه، پودر شکر و روغن زیتون را اضافه می کنیم. سپس سس را از صافی عبور می دهیم و دوباره روی حرارت می گذاریم تا بجوشد و به غلظت لازم برسد.

4. بعد از اینکه سس کامل غلیظ شد، از روی حرارت برمی داریم. وقتی از حرارت افتاد آن را در شیشه در بسته می ریزیم و در یخچال نگهداری می کنیم.

نکات درست کردن سس کچاپ

با توجه به اینکه پایه اصلی سس کچاپ، سرکه، شکر و گوجه فرنگی می باشد، اما شما می توانید آن را با رب گوجه هم درست کنید، فقط حتما از رب خوش رنگ استفاده کنید.

همچنین برای درست کردن سس کچاپ با توجه به ذائقه و سلیقه خود می توانید سس را درعطر و طعم دلخواه درست کنید. مثلا زنجبیل، سیر، دارچین، فلفل یا هر طعم دیگر که دوست داشتید.

منبع : baronak.com/6314-sos-kachhap/



:: برچسب‌ها: طرز تهیه سس کچاپ , سس کچاپ , سس,طرز تهیه سس , آموزش آشپزی ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

طرز تهیه سس چیلی

سس چیلی ، طرز تهیه و درست کردن سس چیلی دلپذیر تند خوشمزه و مخصوص در منزل مرحله به مرحله ، sos-chili
دستور تهیه و درست کردن سس چیلی خانگی خوشمزه و تند

سس چیلی یک سس تند فوق العاده خوشمزه ای است که با گوجه فرنگی درست می شود و عطر و طعم بی نظیری دارد. همانطور که می دانید از گوجه فرنگی می توان سس های خوشمزه ای درست کرد. از جمله سس چیلی، سس کچاب و...

سس خوشمزه و تند چیلی را می توانید همراه با پیتزا، پاستا، لازانیا، مرغ بریانی و هر غذای غذای خوشمزه دیگری سرو نمایید.

به هر حال اگر با طرز تهیه سس چیلی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه سس چیلی را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این سس تند و خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

مواد لازم سس چیلی
گوجه فرنگی  10 عدد
پیاز  5 عدد
فلفل دلمه ای 4 عدد
سیر  8 عدد
فلفل تازه تند  8 عدد
سرکه انگور خانگی  1 استکان
پودر شکر  2 قاشق غذا خوری
رازیانه  1 قاشق چای خوری
نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
مراحل تهیه سس چیلی

1. برای درست کردن سس چیلی، ابتدا گوجه فرنگی، پیاز و فلفل دلمه ای را به شکل نگینی خرد می کنیم و در یک قابلمه کوچک می ریزیم. همچنین سیر و فلفل تند را هم خیلی ریز خرد می کنیم وبه مواد قابلمه اضافه می کنیم. سپس قابلمه را روی حرارت می گذاریم تا بپزد.

2. در اواخر پخت سرکه انگور، پودر شکر، رازیانه و نمک وفلفل سیاه را به قابلمه سس اضافه می کنیم و صبر می کنیم تا چند دقیقه ای کامل بجوشد.

3. بعد از اینکه همه مواد به خوبی پخته شدند، سس داخل قابلمه را داخل صافی می ریزیم تا سس یکدست به دست بیاید و مواد اضافی آن جدا شود. توجه داشته باشید که اگر احساس کردید سس زیادی شل هست، می توانید چند دقیقه دیگر هم بجوشانید، وگرنه نیازی نیست.

4. در انتها سس آماده شده را داخل شیشه تمیز و خشک می ریزیم و بعد داخل یخچال نگهداری می کنیم. امیدواریم از خوردن این سس چیلی خوشمزه لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: طرز تهیه سس چیلی , سس چیلی , سس , طرز تهیه سس , آموزش آشپزی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

تعبیر خواب عنکبوت

تعبیر خواب عنکبوت ، دیدن و کشتن عنکبوت بزرگ و کوچک سیاه، قهوه ای، طوسی و قرمز در خواب از دیدن معبران
کامل ترین تعبیر خواب عنکبوت بزرگ و کوچک در خواب

دیدن عنکبوت قرمز، سیاه، طوسی، قهوه ای روی بدن و نیش زدن و ترسیدن و فرار کردن از دست عنکبوت و رتیل + دیدن تار عنکبوت در خانه و اتاق و ترسیدن و پاک کردن تار از خواب های متدوال ما در رابطه با تعبیر خواب عنکبوت می باشد.

در حالت کلی بهتر است بدانید عنکبوت از آن دسته خزندگانی می باشد که بیشتر معبرین آن را به دشمنی نادان و ضعیف تعبییر می کنند و البته برخی دیگر دیدن عنکبوت در خواب را نشانه خشم و عصبانیت یکی از افراد خانواده تعبیر می کنند.

به هر حال در ادامه این پست سایت بارونک ما کامل ترین تعبیر خواب عنکبوت را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب از جمله امام جعفر صادق، حضرت یوسف، ابن سیرین و ... آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.


تعبیر خواب دیدن عنکبوت در خواب

محمد بن سبرین دیدن عنکبوت در خواب را نشانه مردی ضعیف و گمراه تعبیر می کند و می گوید : اگر در خواب عنکبوت را گرفته بودید، نشانه این است که بر چنین مردی غلبه خواهید کرد.

معبر دیگری بنام منوچهر مطیعی می گوید : اگر فردی خواب ببیند که در خانه یا اتاقش عنکبوت است این خواب نشانه این است که یکی از اعضای خانواده در او خشم و نفرت به وجود می آورد.

حال اگر آن فرد عنکبوت را غیر از خانه خودش ببیند، در این حالت دشمنی ضعیف و آشنایی حالت خشم را در او به وجود می آورد. در حالت کلی توجه کنید عنکبوت دشمن نیست بلکه بدخواهی است که بیشتر از آزار رساندن، تنفر و خشم به وجود می آورد.

لوک اویتنهاو : این معبر معتقد است اگر کسی در خواب عنکبوت را ببیند یعنی اینکه به زودی یک تحول مثبت در امور و کارهایش اتفاق خواهد افتاد.

آنلی بیتون : اگر شخصی در خواب عنکبوت ببیند به این معنی است که آن شخص با توانایی و دقت، کارهای خودش را جلو خواهد برد و ثروتی بزرگ جمع خواهد کرد.

اچ میلر : دیدن عنکبوت در خواب نشانه کسب ثروت و مال فراوان می باشد.



تعبیر خواب نیش زدن عنکبوت

آنلی بیتون : اگر شخصی خواب ببیند که عنکبوتی او را نیش می زند، نشانه این است که از دست دشمنان خود عذاب خواهد کشید.

و اگر عنکبوت بزرگ او را نیش بزند، بدین معنی است که دشمنان سعادت و خوشبختی شما را از بین خواهند برد.

جابر مغربی : اگر خواب نیش زدن عنکبوت را یک دختر یا زن ببیند نشانه خصومت و درگیری بین زن و شوهر می باشد و در نهایت دیگران بین آن ها دخالت و تصمیم گیری خواهند کرد.

اما اگر آن دختر یا زن خواب ببیند که دیگران نیش می خورند و او شاهد این کار باشد، این خواب به این معنی است که در یک دعوای خانوادگی شما را درگیر خواهند کرد.


تعبیر خواب کشتن عنکبوت

به گفته لوک اویتنهاو کشتن عنکبوت در خواب نشانه پیروزی بر دشمن و کارها می باشد.

آنلی بیتون می گوید :

اگر شخصی خواب ببیند که عنکبوتی را کشته است یا می کشد نشانه این است که آن شخص با زن خود اختلاف و مشاجره شدید خواهد کرد.

اگر شخصی خواب ببیند که عنکبوتی بسیار بزرگ به سمتش می آید و او را می کشد، نشانه این است که آن شخص به مقام بزرگی می رسد. اما اگر بعد از اینکه عنکبوت را کشت، متوجه دوباره زنده شدن عنکبوت شود و عنکبوت به دنبال شما بیاید، نشانه است که اوضاع بد مالی شما را تحت فشار قرار می دهد.


تعبیر خواب عنکبوت بزرگ

آنلی بیتون : دیدن عنکبوت بزرگ در خواب نشانه این است که بخت و اقبال به شما روی خواهد آورد و ثروتی بزرگ نصیب شما خواهد شد.

اگر خواب ببینید که عنکبوتی بزرگ به همراه عنکبوتی کوچک به سمت شما می آیند، نشانه این است که تا مدتی خوشبختی و موفقیت از آن شما خواهد بود.


تعبیر خواب فرار کردن از عنکبوت

اگر شخصی خواب ببیند که از دست عنکبوت بزرگی فرار می کند، نشانه این است که ثروتی بزرگ را از دست خواهد داد.


تعبیر خواب عنکبوت طلایی و زرد

اگر دختری خواب ببیند که عنکبوت های طلایی دور تا دور او حرکت می کنند نشانه این است که شادمانی زندگیش افزایش می یابد و با دوستانی تازه آشنا خواهد شد.


تعبیر خواب تار عنکبوت

بنا به تعبیر امام جعفر صادق (ع) دیدن تار عنکبوت در خواب نشانه ناراحت شدن از دست عزیزان و از کوره به در رفتن می باشد.


تعبیر خواب پاک کردن تار عنکبوت

تار عنکبوت در خواب نشانه این است که یکی از اعضای خانواده در شما خشم و نفرت به وجود می آورد. اما اگر در خواب تمام تار های عنکبوت و خودش را پاک کردی، این خوب نشانه دور کردن ناراحتی ها و تشویش ها می باشد و آرامش به سمت شما باز خواهد گشت.



:: برچسب‌ها: تعبیر خواب عنکبوت , تعبیر خواب دیدن عنکبوت در خواب , تعبیر خواب عنکبوت بزرگ , تعبیر خواب عنکبوت قرمز , تعبیر خواب عنکبوت طوسی , تعبیر خواب ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

طرز تهیه یخ در بهشت هندوانه

یخ در بهشت هندوانه ، طرز تهیه و درست کردن یخ در بهشت هندوانه خوشمزه و مجلسی بازاری به صورت خانگی در منزل
دستور تهیه یخ در بهشت هندوانه خوشمزه و مجلسی

یخ در بهشت هندوانه یک نوع نوشیدنی بسیار خوشمزه و گوارایی است که در روزهای گرم تابستان بسیار لذت بخش است. درست کردن یخ در بهشت هندوانه بسیار راحت و آسان است، فقط کافیست یک هندوانه شیرین داشته باشید تا با این آموزش ساده آشپزی بتوانید یک یخ در بهشت هندوانه خوشمزه و خنک درست کنید و سرو نمایید.

یخ در بهشت را می توان با میوه های مختلف درست کرد. مثلا یخ در بهشت طالبی، یخ در بهشت توت فرنگی و ...

به هر حال اگر با طرز تهیه یخ در بهشت هندوانه آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه یخ در بهشت هندوانه را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این یخ در بهشت خوشمزه و خنک را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

مواد لازم یخ در بهشت هندوانه
هندوانه 1 عدد متوسط
مراحل تهیه یخ در بهشت هندوانه

1. برای درست کردن یخ در بهشت هندوانه، ابتدا هندوانه را به‌ شکل مکعب‌های کوچک برش می زنیم.

2. سپس یک سینی بر می داریم و یک ورق کاغذ پوستی کف سینی پهن می کنیم و هندوانه ها را روی ورق می چینیم.

3. حالا سینی هندوانه‌ها را چند ساعتی توی فریزر قرار می دهیم تا هندوانه ها یخ بزند.

4. بعد از چند ساعت آن را از یخچال در می آوریم و بلافاصله هندوانه‌های یخ‌ زده را با مقداری آبلیموی تازه داخل مخلوط کن می ریزیم و خوب میکس می کنیم.

5. بعد از اینکه یخ در بهشت هنوانه به شکل تگری شد، آن را داخل لیوان می ریزیم و به صورت خنک سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این یخ در بهشت هندوانه خوشمزه و خنک لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: طرز تهیه یخ در بهشت هندوانه , یخ در بهشت هندوانه , یخ در بهشت , طرز تهیه یخ در بهشت , نوشیدنی,طرز تهیه نوشیدنی ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.

طرز تهیه یخ در بهشت توت فرنگی

یخ در بهشت توت فرنگی ، طرز تهیه و درست کردن یخ در بهشت توت فرنگی به صورت خوشمزه و مجلسی در منزل
دستور تهیه یخ در بهشت توت فرنگی خانگی خوشمزه

یخ در بهشت یک نوع نوشیدنی خوشمزه می باشد و انواع مختللفی دارد. برای مثال یخ در بهشت توت فرنگی یا یخ در بهشت طالبی از پرطرفدارترین یخ در بهشت ها می باشد و شما در صورت تمایل می توانید این نوشیدنی خوشمزه را برای پذیرایی از مهمان های خود در فصل گرما درست کنید. در صورت تمایل برای دیدن بقیه آموزش های نوشیدنی سایت بارونک بر روی طرز تهیه انواع نوشیدنی کلیک کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه یخ در بهشت توت فرنگی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه یخ در بهشت توت فرنگی را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این یخ در بهشت خوشمزه و مجلسی را درست کنید.

مواد لازم یخ در بهشت توت فرنگی
توت فرنگی  ۵۰۰ گرم
نعناع ۱ شاخه
لیمو ۱ عدد
شکر ۱ قاشق چایخوری
یخ به میزان لازم
مراحل تهیه یخ در بهشت توت فرنگی

1. برای درست کردن یخ در بهشت توت فرنگی، ابتدا دم توت فرنگی ها را جدا می کنیم و برگ های نعناع را از شاخه جدا می کنیم. سپس توت فرنگی ها را به همراه برگ های نعناع و ۱۰۰گرم یخ در مخلوط کن می ریزیم.

2. در ادامه لیمو را نصف کرده و آبش را می گیریم و به همراه نصف فنجان آب به مخلوط کن اضافه می کنیم، در مخلوط کن را می گذاریم و مواد را میکس می کنیم تا ترکیبی یکدست به دست بیاید. یخ در بهشت آماده شده را می چشیم و در صورت تمایل کمی شکر به آن اضافه می کنیم.

3. بعد از اینکه یخ در بهشت ما آماده شد، آن را داخل ظرف شيشه اى می ریزیم و به مدت 3 الی ٤ ساعت در فريزر قرار مى دهيم تا يخ بزند.

4. بعد از 4 ساعت آن را از فريزر درمی آوریم و داخل مخلوط كن می ریزیم يا با چنگال هم می زنیم. به این ترتيب یک یخ در بهشت خنک برای سرو آماده است. امیدواریم از خوردن این یخ در بهشت توت فرنگی خوشمزه و خنک لذت ببرید.

منبع : https://baronak.com/6261-yakh-dar-behesht-tootfarangi/



:: برچسب‌ها: طرز تهیه نوشیدنی , طرز تهیه یخ در بهشت , یخ در بهشت , یخ در بهشت توت فرنگی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : یک شنبه 26 خرداد 1398
.

طرز تهیه دسر لیوانی ویکتوریا

دسر ویکتوریا، طرز تهیه و درست کردن دسر ویکتوریا خوشمزه و مجلسی به صورت لیوانی در منزل ، مواد لازم دسر ویکتوریا
دستور تهیه دسر ویکتوریای خوشمزه و مخصوص مرحله به مرحله

دسر ویکتوریا یک دسر فوق العاده خوشمزه و عالی است و درست کردن آن بسیار راحت و آسان است. دسر ویکتوریا را می توان با انواع میوه های خوشمزه و خوش رنگ درست کرد. این دسر بسیار مقوی و خوشمزه است، مخصوصا برای کودکان.

به هر حال اگر با طرز تهیه دسر ویکتوریا آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی حرفه ای بارونک، مواد لازم و طرز تهیه دسر ویکتوریا را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده آشپزی، به راحتی در منزل این دسر خوشمزه و مجلسی را درست کنید.

مواد لازم دسر ویکتوریا
شیر  2 لیوان
شکر نصف لیوان
آرد گندم  2 قاشق غذاخوری
نشاسته ذرت  1 قاشق غذاخوری
وانیل نصف قاشق چای خوری
زرده تخم مرغ  1 عدد
خامه صبحانه 100 گرم
پودر قند  1 قاشق غذا خوری
بیسکوییت پودر شده  1 بسته
میوه  به اندازه دلخواه
مراحل تهیه دسر ویکتوریا

1. برای شروع، ابتدا خامه و پودر قند را مخلوط می کنیم و کنار می گذاریم. در ظرف دیگری زرده تخم مرغ و وانیل را می زنیم و کنار می گذاریم.

2. سپس یک قابلمه کوچک برمی داریم و شیر، آرد، نشاسته و شکر را در قابلمه می ریزیم و روی حرارت می گذاریم و مرتب هم می زنیم تا قوام بیاید و مثل فرنی شود.

3. حالا کمی از مواد داخل قابلمه را برمی داریم و به زرده تخم مرغ که قبلا هم زدیم، اضافه می کنیم و هم می زنیم تا یکدست شود. بعد مخلوط زرده تخم مرغ را به مواد روی حرارت اضافه می کنیم و تند تند هم می زنیم.

4. وقتی که کرم داخل قابلمه به جوش آمد، قابلمه را از روی حرارت برمی داریم و کمی که از دما افتاد و خنک شد، مخلوط خامه و پودر قند را بهش اضافه می کنیم و هم می زنیم.

5. در ادامه برای آماده کردن دسر، بیسکوییت ها را به تکه های ریز خرد می کنیم و به میزان لازم چند میوه به دلخواه انتخاب می کنیم و به شکل نگینی برش می زنیم.

6. حالا درون ظرف یا لیوان مورد نظر یک لایه بیسکوییت پودر شده می ریزیم، بعد روی آن یک لایه از کرم و بعد یک لایه ازمیوه می ریزیم و این کار را به همین ترتیب تا آخر ادامه می دهیم. فقط دقت کنید که لایه آخر باید کرم باشد چون برای تزئین قشنگ تر می شود.

7. برای تزیین روی دسر می توانید چند تکه میوه بگذارید. امیدواریم از خوردن این دسر ویکتوریای خوشمزه و عالی لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: طرز تهیه دسر , دسر ویکتوریا , آموزش آشپزی , آشپزی , دسر ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : یک شنبه 26 خرداد 1398
.

طرز تهیه یخ در بهشت طالبی

یخ در بهشت طالبی ، طرز تهیه و درست کردن یخ در بهشت طالبی خوشمزه و مخصوص بازاری در منزل , yakh-dar-behesht-talebi
دستور تهیه یخ در بهشت خوشمزه و تگری مجلسی در منزل

یخ در بهشت طالبی جزو نوشیدنی های فوق العاده خوشمزه و گوارایی است که در فصل تابستان بسیار پرطرفدار می باشد. یخ در بهشت را می توان علاوه بر طالبی، با دیگر میوه های تابستانی هم درست کرد. از جمله یخ در بهشت هندوانه، آلبالو، شاه توت، پرتقال و...

با توجه به این نکته که در فصل تابستان و روزهای گرم و طولانی، نوشیدن یک لیوان یخ در بهشت خنک و تگری بسیار لذت بخش خواهد بود، پس ما به شما پیشنهاد می کنیم این نوشیدنی خوشمزه را یک بار امتحان کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه یخ در بهشت طالبی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه یخ در بهشت را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این یخ در بهشت خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

مواد لازم یخ در بهشت طالبی
آب و پوست لیمو ترش 1 عدد
طالبی  ۴۰۰ گرم
آب  1 لیوان
   
شکر  دو سوم لیوان
عرق بید مشک یک‌ چهارم لیوان
مراحل تهیه و درست کردن یخ در بهشت طالبی

1. برای درست کردن یخ در بهشت، ابتدا یک لیوان آب را در یک قابلمه روی گاز می گذاریم تا به جوش بیاید.

2. سپس آب و پوست لیمو ترش را رنده می کنیم و با شکر و عرق بیدمشک مخلوط می کنیم و به آب در حال جوش اضافه می کنیم.

3. بعد از سه دقیقه جوشیدن، حرارت را خاموش می کنیم و شربت داخل قابلمه را از صافی رد می کنیم و صبر می کنیم تا کاملا شربت خنک شود.

4. در ادامه، طالبی را پوست می گیریم و خرد می کنیم. سپس طالبی خرد شده را در مخلوط کن می ریزیم و کامل پوره می کنیم.

5. حالا شربت سرد شده را به پوره طالبی اضافه می کنیم و و در فریزر می گذاریم تا یخ ببندد.

6. بعد از اینکه یخ در بهشت به حالت تگرگی شد، به وسیله چنگال یا یخ شکن آن را به صورت پودر یخ در می آوریم و در لیوان می ریزیم و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این یخ در بهشت خوشمزه و خنک لذت ببرید.

نکات درست کردن یخ در بهشت

برای درست کردن یخ در بهشت، استفاده از عرق بیدمشک اختیاری است. همچنین به جای طالبی از هندوانه هم می توانید استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: یخ در بهشت طالبی , طرز تهیه یخ در بهشت , طرز تهیه یخ در بهشت خوشمزه و مجلسی , آموزش آشپزی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : شنبه 25 خرداد 1398
.

طرز تهیه خورش قارچ و گوشت

خورش قارچ و گوشت ، طرز تهیه و پخت خورش قارچ و گوشت خوشمزه و مجلسی برای 4 نفر ، khoresh gharch gosht
دستور پخت خورش قارچ و گوشت خوشمزه در منزل

خورشت قارچ و گوشت از خورشت های خوشمزه و پرطرفداری است که طعم متفاوتی با خورشت های دیگر دارد. برای کسانی که طعم قارچ را دوست دارند، درست کردن خورشت قارچ پیشنهاد خوبی است. خورشت قارچ را می توان در چند نوع متفاوت درست کرد. ازجمله خورشت قارچ و مرغ یا خورشت قارچ و سیب زمینی ...

قارچ حاوی مقادیر زیادی پروتئین و ویتامین D می باشد و در نتیجه خورشت قارچ یک غذای مقوی محسوب می شود.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن خورشت قارچ و گوشت آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم خورشت قارچ و مرغ را آماده کرده ایم تا شما با این آموزش آشپزی ساده بارونک بتوانید خورش قارچ و گوشت خوشمزه و مجلسی به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

مواد لازم خورش قارچ و گوشت 4 نفر
گوشت 4 تکه خورشتی
قارچ  300 گرم
پیاز 1 عدد
آلو بخارا 15 عدد
رب گوجه 1 قاشق غذاخوری
زعفران دم کرده 1 قاشق غذاخوری
نمک، زردچوبه به میزان لازم
فلفل به میزان لازم
مراحل تهیه و پخت خورشت قارچ و گوشت

1. برای شروع پخت، ابتدا پیاز را خرد می کنیم و در یک قابلمه با کمی روغن تفت می دهیم. بعد از نرم شدن پیازها، گوشت را بهش اضافه می کنیم و دوباره کمی تفت می دهیم تا رنگ گوشت تغییر کند.

2. بعد مقداری نمک، زردچوبه ، فلفل و رب گوجه فرنگی به گوشت می زنیم و خوب تفت می دهیم تا گوشت طعم دار شود. مقداری هم آب به قابلمه می ریزیم تا گوشت با حرارت ملایم بپزد. در ادامه آلوها را نیم ساعتی در آب خیس می کنیم و بعد می پزیم.. البته می توانید بدون خیس خوردن در قابلمه جداگانه روی حرارت بگذارید تا بپزد.

3. حالا قارچ ها را خوب می شوییم و بعد از خشک شدن آن ها را اسلایس می کنیم. سپس در یک تابه بزرگ، قارچ ها را بدون روغن روی حرارت متوسط کمی تفت می دهیم.

4. بعد از چند دقیقه که قارچ را مرتب هم زدیم، مقداری کره به تابه اضافه می کنیم و دوباره تند تند با حرارت زیاد تفت می دهیم و سریع حرارت را خاموش می کنیم تا قارچ ها آب پس ندهند و کوچک نشوند.

5. وقتی گوشت به خوبی پخته شد، قارچ و آلوی پخته شده را به قابلمه گوشت اضافه می کنیم. در انتها برای اینکه خورشت ما خیلی تیره نشود، یک قاشق زعفران دم کرده به خورشت اضافه می کنیم تا خوش رنگ شود.

6. بعد از اضافه کردن مواد، خورشت را حدود نیم ساعتی روی حرارت ملایم می گذاریم تا به خوبی جا بیفتد.

7. در پایان خورشت قارچ و گوشت آماده شده را در دیس می کشیم و با برنج کته یا برنج آبکش سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این خورشت قارچ و گوشت خوشمزه لذت ببرید.

منبع : baronak.com/6183-khoresh-gharch-gosht/



:: برچسب‌ها: خورش قارچ , خورشت قارچ و گوشت , طرز تهیه خورش قارچ , طرز تهیه خورشت قارچ , آموزش آشپزی , آشپزی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 23 خرداد 1398
.

طرز تهیه دسر نسکافه ای

دسر نسکافه ، طرز تهیه و پخت دسر نسکافه ای خوشمزه و مجلسی با شیر و پودر ژلاتین در منزل مرحله به مرحله ، dessert neskafe
دستور تهیه دسر نسکافه ای خوشمزه و شیک مرحله به مرحله

دسر نسکافه ای یک دسر خوشمزه و فوق العاده خوش طعمی است که درست کردن آن هم بسیار راحت و آسان است. این دسر برای کسانی که طعم نسکافه را دوست دارند، پیشنهاد خوبی است.

دسر نسکافه ای را می توان با نشاسته، بستنی، بیسکوییت یا شکلات هم درست کرد که در هر صورت خوشمزه می شود.

به هر حال اگر با طرز تهیه دسر نسکافه ای آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه دسر نسکافه ای را آماده کرده ایم تا شما با این آموزش آشپزی بارونک بتوانید به راحتی در منزل این دسر خوشمزه قالبی را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

 
مواد لازم دسر نسکافه ای
شیر  ۳ لیوان
  خامه صبحانه پاکت صورتی ۲۰۰ گرم
شکر  نصف لیوان
پودر ژلاتین  ۳ قاشق غذا خوری
مراحل تهیه دسر نسکافه ای

1. برای درست کردن این دسر، ابتدا پودر ژلاتین را روی شیر سرد می ریزیم تا حالت اسفنجی پیدا کند.

2. بعد شکر و پودر نسکافه را هم به شیر اضافه می کنیم و روی حرارت ملایم می گذاریم تا ذرات ژلاتین و شکر در شیر حل شود.

3. بعد از اینکه ژلاتین و شکر حل شد، خامه را هم بهش اضافه می کنیم و هم میزنیم و بلافاصله حرارت را خاموش می کنیم و صبر می کنیم تا دسر یکم از داغی بیفتد.

4. حالا دسر را داخل قالب مورد نظر می ریزیم و به مدت ۵ ساعت در یخچال می گذاریم تا دسر کامل آماده شود.

نکات درست کردن دسر نسکافه

این دسر چون خامه دارد نیازی به چرب کردن قالب نیست. همچنین توجه کنید میزان شکر را هم می توانید به توجه به ذائقه خود کم یا زیاد کنید.



:: برچسب‌ها: دسر نسکافه ای , طرز تهیه دسر نسکافه ای , طرز تهیه دسر نسکافه ای خوشمزه و مجلسی , طرز تهیه دسر ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 23 خرداد 1398
.

طرز تهیه دسر آلبالو

دسر آلبالو لیوانی ، طرز تهیه و درست کردن دسر آلبالوی لیوانی خوشمزه و مجلسی در منزل به صورت مرحله به مرحله و تصویری
دستور تهیه دسر آلبالو خوشمزه مرحله به مرحله

دسر آلبالو یک دسر فوق العاده خوشمزه و پرطرفدار است و طرز تهیه آسانی دارد. اگر به دنبال درست کردن یک دسر خوشمزه و مجلسی در فصل تابستان هستید و اگر عاشق طعم و مزه آلبالو هستنید ما به شما دسر آلبالو را پیشنهاد می کنیم. حتما برای یکبار که شده طعم و مزه این دسر ویژه را امتحان کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه دسر آلبالو آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی ساده بارونک، مواد لازم و طرز تهیه دسر آلبالو را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این دسر خوشمزه را درست کنید.

مواد لازم دسر آلبالو
ژله آلبالو 1 بسته
پودر ژلاتین  1 قاشق چای خوری
شیر  1 لیوان
خامه صبحانه 2 قاشق غذا خوری
پوره آلبالو  2 قاشق غذا خوری
مراحل تهیه و درست کردن دسر آلبالو

1. برای درست کردن دسر آلبالو، ابتدا در یک کاسه نصف یک بسته ژله آلبالو را با یک لیوان آب جوش مخلوط می کنیم و روی بخارکتری می گذاریم تا ژلاتینش کاملا حل شود.

2. سپس ژله حل شده را به اندازه دو سوم لیوان می ریزیم و لیوان را به شکل مورب داخل قالب مافین می گذاریم. بعد آن را داخل فریزر قرار می دهیم تا ببندد.

3. حالا برای درست کردن قسمت کرم صورتی رنگ، یک لیوان شیر، یک قاشق غذاخوری از پودر ژله و یک قاشق چای خوری پودر ژلاتین را در قابلمه کوچکی می ریزیم و روی حرارت مدام هم می زنیم تا شیر به جوش بیاید و ژلاتین حل شود.

4. بعد از جوشدن شیر، حرارت را خاموش می کنیم. وقتی که شیر کمی از حرارت افتاد، دو قاشق غذا خوری خامه صبحانه و دو قاشق غذا خوری پوره آلبالو بهش اضافه می کنیم و کنار می گذاریم تا کاملا سرد شود. حتما باید در دمای محیط سرد بشود.

5. بعد از اینکه ژله کامل بسته بود از یخچال در می آوریم و از کرم صورتی رنگ که درست کردیم روی قسمت بالایی ژله می ریزیم و دوباره در یخچال می گذاریم تا کامل ببندد و آماده شود. امیدواریم از خوردن این دسر آلبالویی خوشمزه و خوش طعم لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: دسر آلبالو , طرز تهیه دسر آلبالو , آموزش آشپزی , دسر,آشپزی ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : یک شنبه 19 خرداد 1398
.
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی