به وبلاگ سایت مطالب جالب و زیبا در مورد آشپزی و بیوگرافی بازیگران و تعبیر خواب خوش آمدید

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماسک سفیده تخم مرغ برای مو

ماسک سفیده تخم مرغ برای مو ، فواید سفیده تخم مرغ برای رشد و جلوگیری از ریزش و تقویت مو ، egg whitening mask for hair
ماسک خانگی سفیده تخم مرغ برای تقویت و رشد و درخشان تر شدن موها

فوایده سفیده تخم مرغ برای مو چیست؟

هر تخم مرغ از دو قسمت مجزای سفیده و زرده تخم مرغ تشکیل شده است. زرده تخم مرغ حاوی چربی های موجود در تخم مرغ است و سفیده تخم مرغ بیشتر شامل پروتئین های کاملی است که حاوی تمامی اسید های آمینه اساسی برای ساخت، حفظ و نگهداری بافت های بدن و از جمله موها می باشد.

ساقه موی انسان دارای سه لایه است :

Medulla : مدولا داخی ترین لایه مو است که بسیار نرم می باشد و در موهای موهای بزرگ و ضخیم دیده می شود.

Cortex : کورتکس میانی ترین لایه مو می باشد و وظیفه استحکام، رنگ و بافت مو را بر عهده دارد.

Cuticle : کوتیکول بیرونی ترین لایه مو می باشد که بسیار نازک و بی رنگ است و از لایه میانی یعنی Cortex محافظت می کند.

اما چگونه پروتئین موجود تقویت موهای شما می شود؟

وقتی که رژیم غذایی شما حاوی میزان مناسبی پروتئین باشد، بدن شما پروتئین لازم را برای تولید موهای سالم دریافت می کند و بدین ترتیب شما می توانید موهای سالم و شفاف تری داشته باشید. برای مثال کورتکس قوی تر باعث می شود موهای شما نشکنند و کوتیکول قوی و تقویت شده موجب می شود موهای شما درخشان تر دیده شود.

اما اگر پروتئین کافی دریافت نکنید چه اتفاقی خواهد افتاد؟

تحقیقات نشان داده است زنانی که پروتئین کافی مصرف نمی کنند، با گذشت زمان موهایشان نازک تر می شود و شکنندگی و ریزش مو را بیشتر تجربه می کنند.

البته نباید از عوارض گذاشتن رنگ مو و بسیاری از مواد شیمایی دیگر بر روی موهای سر غافل شد چرا که این موارد اصلی ترین دلیل در از بین رفتن پروتئین در موها می باشد.

نحوه استفاده از سفیده تخم مرغ برای تقویت مو

تحقیقات دانشمندان نشان داده است که مصرف مناسب پروتئین می تواند موهای انسان را تقویت کند. اما برخی از افراد به طور مستقیم از سفیده تخم مرغ به عنوان ماسک برای پوست سر و موهایشان استفاده می کنند تا موهای خود را تقویت کنند و از ریزش موهای خود رهایی پیدا کنند.

همچنین برخی از افراد عقیده دارند استفاده از ماسک موی سفیده تخم مرغ، پوست سر را از روغن اضافی پاک می کند و مو را تقویت می کند، همچنین باعث رشد مو می شود و با شوره سر مبارزه می کند.

شما می توانید از سفیده تخم مرغ به تنهایی به عنوان ماسک استفاده کنید و یا اینکه سفیده تخم مرغ را با مواد مغذی دیگر مانند روغن نارگیل ترکیب کنید و به عنوان ماسک استفاده کنید.

آموزش کامل تهیه ماسک سفیده تخم مرغ برای موها

ماسک سفیده تخم مرغ برای مو

نحوه درست کردن ماسک مو با سفیده تخم مرغ

برای این کار در یک کاسه سفیده تخم مرغ را از زرده تخم مرغ جدا می کنیم. سپس 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل اضافه می کنیم و هم می زنیم تا سفیده با روغن نارگیل ترکیب شود. حالا ماسک سفیده تخم مرغ ما آماده استفاده است.

برای شروع ماسک درست شده را بر روی موهای خود بمالید و مطمئن شوید بر روی تمامی تارهای موی خود از ریشه تا انتها مالیده اید. حالا با استفاده از یک شانه دندانه دار موهای خود را شانه کنید تا تمامی موها به این ماسک آغشته شوند.

سپس به مدت 20 دقیقه صبر می کنیم و بعد موهای خود را با آب ولرم نسبتاً خنک و شامپو می شوییم. توجه کنید به هیچ وجه از آب گرم برای شستن موهای خود استفاده نکنید چون آب گرم می تواند مخلوط را در موهای شما پخته تر کند و کار شما سخت خواهد شد.

عوارض ناشی استفاده از ماسک سفیده تخم مرغ

اگر به تخم مرغ حساسیت دارید به هیچ وجه نباید از ماسک تخم مرغ برای موها یا بدن خود استفاده کنید.

یا اگر علائم نامنظم موقع استفاده از سفیده تخم مرغ احساس کردید آن را ادامه ندهید.

توجه کنید خیلی از افراد معتقدند این روش درمانی خانگی مؤثر است و واقعا جواب می دهد اما هیچ تضمینی برای تعیین اثر بخشی این کار وجود ندارد.

و ما توصیه می کنیم قبل از استفاده از ماسک سفیده تخم مرغ با پزشک خود در این مورد مشورت کنید و در صورت تمایل زیر نظر پزشک خود این کار را انجام دهید. توجه کنید سایت بارونک هیچ مسئولیتی در قبال استفاده از این ماسک و عوارض ناشی از آن برعهده نخواهد گرفت.

منبع : baronak.com/7733-egg-whitening-mask-for-hair



:: برچسب‌ها: ماسک , طرز تهیه ماسک , ماسک مو , طرز تهیه ماسک سفیده تخم مرغ برای مو ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : یک شنبه 10 شهريور 1398
.

طرز تهیه سوفله موز

سوفله موز ، آموزش کامل طرز تهیه و درست کردن سوفله موز خوشمزه و مجلسی در منزل ، sofle moz
آموزش دستور تهیه دسر سوفله موز خوشمزه در منزل

سوفله موز یک دسر خوشمزه و عالی است. برای کسانی که دسر دوست دارند، سوفله موز یک دسر بی نظیر و متفاوت است. این سوفله به راحتی در منزل تهیه می شود و شما می توانید با کم ترین هزینه و وقت یک دسر شیک و مجلسی درست کنید و از مهمانان خود پذیرایی کنید. علاوه بر سوفله موز، سوفله شکلاتی هم می توانید درست کنید. به هر حال اگر با طرز تهیه سوفله موز آشنایی ندارید، ما در این آموزش طرز تهیه دسر خانگی بارونک، مواد لازم و دستور تهیه این سوفله را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده آشپزی، این سوفله موز خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله در منزل درست کنید.  

مواد لازم برای تهیه سوفله موز 6 نفر
سفیده تخم مرغ 3 عدد
خامه صبحانه 1 بسته
شکر سه چهارم لیوان
موز رنده شده 2 عدد
وانیل یک چهارم قاشق چای خوری
ژلاتین 1 قاشق مرباخوری
گردو خرد شده به میزان دلخواه
مراحل تهیه سوفله موز

1. برای شروع، ابتدا در یک کاسه استیل، ژلاتین را با مقداری آب مخلوط می کنیم و روی بخار کتری می گیریم تا بن ماری شود. 2. سپس سفیده تخم مرغ ها را در یک کاسه دیگر با همزن می زنیم تا کاملا پف کند. 3. حالا شکر، خامه و وانیل را هم با همزن می زنیم و به سفیده تخم مرغ اضافه می کنیم و با قاشق هم می زنیم تا کاملا مخلوط و یک دست شود. 4. در انتها ژلاتین خنک شده، موز رنده شده و گردوی خرد شده را هم به مواد اضافه می کنیم و مواد را در قالب مورد نظرمان می ریزیم. 5. قالب را به مدت 6 ساعت در فریزر می گذاریم تا منجمد شود. 6. بعد از آماده شدن سوفله را از فریزر در می آوریم و به صورت خنک سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این سوله موز خوشمزه لذت ببرید.

نکات درست کردن سوفله موز

برای اینکه سوفله راحت تر از قالب جدا شود، ته قالب یک نایلون فریزر بگذارید.



:: برچسب‌ها: آموزش آشپزی , طرز تهیه دسر , طرز تهیه سوفله , آموزش طرز تهیه سوفله موز خوشمزه و مجلسی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : یک شنبه 10 شهريور 1398
.

طرز تهیه لازانیا

لازانیا ، آموزش کامل طرز تهیه و پخت لازانیا گوشت خوشمزه و مجلسی مخصوص بازاری در منزل ، lazania
دستور تهیه لازانیا با گوشت به صورت خوشمزه و خانگی

لازانیا با گوشت چرخ کرده از انواع غذاهای خوشمزه و لذیذی است که به راحتی در منزل تهیه می شود. همانطور که می دانید لازانیا جزو ماکارونی و پاستا محسوب می شود و اصالت ایتالیایی دارد. لازانیا به خاطر اینکه با پنیر درست می شود و شباهت زیادی که به پیتزا دارد، بسیار خوشمزه و پرطرفدار است. لازانیا را هم می توان در فر و هم روی گاز درست کرد.

لازانیا را علاوه بر گوشت با مرغ، قارچ، سیب زمینی و یا سبزیجات هم می توان درست کرد و با انواع سس از جمله سس کچاب یا سس بشامل سرو کرد.

به هر حال اگر با طرز تهیه لازانیا با گوشت چرخ کرده آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی ایتالیایی بارونک، مواد لازم و دستور تهیه این لازانیا را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده آشپزی، به راحتی در منزل این لازانیای خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

مواد لازم لازانیا با گوشت 4 نفر
لازانيا 1 بسته
گوشت چرخ كرده ٢٥٠ گرم
پنير موزارلا به ميزان دلخواه
پياز 1 عدد
سير 3 حبه
رب گوجه فرنگي 1 پيمانه
جعفري خرد شده 1 پيمانه
كرفس خرد شده 1 پيمانه
قارچ خرد شده 12 عدد
روغن زیتون به میزان لازم
مراحل تهيه و پخت لازانیا

1. برای درست کردن لازانیا، ابتدا پياز را نگينی خرد می کنیم و در یک تابه با مقداری روغن زيتون تفت مي دهيم و بعد سير خرد شده و گوشت چرخ کرده را هم اضافه می کنیم.

2. بعد از تفت دادن گوشت، مقداری نمک، فلفل و زردچوبه می زنیم تا گوشت کمی سرخ و طلایی شود. بعد از آن كرفس خرد شده را می ریزیم و تفت می دهیم.

3. در انتها رب را به تابه اضافه می کنیم، کمی تفت می دهیم تا رنگ رب باز شود و آخر یک و نیم لیوان آب می ریزیم و درب تابه را می گذاریم تا کرفس چند دقیقه ای با حرارت ملایم پخته شود.

4. در ادامه یک قابلمه حاوی آب را روی حرارت زیاد می گذاریم تا آب به جوش بیاید. بعد از جوشیدن، لازانیا را در آب جوش می ریزیم و بعد از ده دقیقه جوشیدن آن را آبکش می کنیم.

5. در انتها یک ظرف مخصوص فر برمی داریم، یک ردیف لازانیا را کف ظرف می چینیم و یک لایه از مواد گوشت و کرفس را روی آن می ریزیم و همه جای آن پخش می کنیم. بعد روی آن، پنیر و قارچ ورقه ای شده می ریزیم و دوباره ردیف بعد را به همین ترتیب ادامه می دهیم تا همه مواد تمام شود.

6. وقتی تمام شد، مقداری جعفری خرد شده روی لازانیا می پاشیم و آن را به مدت ٤٥ دقيقه با حرارت 175 درجه سانتی گراد در فر مي گذاريم تا پخته شود. لازانیای آماده شده را با سس دلخواه سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این لازانیای خوشمزه لذت ببرید.

منبع : baronak.com/7714-lazania/



:: برچسب‌ها: آموزش آشپزی , طرز تهیه لازانیا , طرز تهیه لازانیا گوشت خوشمزه در منزل , دستور پخت لازانیا با گوشت چرخ کرده ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : شنبه 9 شهريور 1398
.

طرز تهیه گراتن مرغ

گراتن مرغ ، طرز تهیه و درست کردن گراتن مرغ خوشمزه با پنیر پیتزا و سس مخصول در منزل ، gratin morgh
دستور پخت گراتن مرغ خوشمزه با سس مخصوص

گراتن مرغ از غذاهای خوشمزه و مجلسی می باشد که تهیه آن در منزل بسیار آسان است. گراتن یک غذای فرنگی است اما امروزه در اکثر رستوران ها و هتل های کشور ما درست می شود و بسیار هم پرطرفدار است. گراتن را می توانید در انواع مختلفی درست کنید. مانند گراتن مرغ، گراتن بادمجان و سیب زمینی، گراتن قارچ و ... به هر حال اگر با طرز تهیه گراتن مرغ آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی فرنگی سایت بارونک، مواد لازم و دستور تهیه گراتن مرغ را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این گراتن مرغ خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله در خانه درست کنید.

طرز تهیه ته چین مرغ و بادمجان
طرز تهیه ته چین مرغ و بادمجان
ته چین مرغ و بادمجان یکی از انواع ته چین هاست که بسیار خوشمزه و مجلسی ...
مواد لازم گراتن مرغ 4 نفر
سینه مرغ 1 عدد
پیاز 1 عدد
پیاز سرخ کرده 1 عدد
چیپس خلالی 1 بسته
پنیر پیتزای رنده شده نصف بسته
پنیر پیتزای ورقه ای نصف بسته
سس کچاپ 1 قاشق غذاخوری
خردل به میزان لازم
سس مایونز 1 قاشق غذاخوری
پودر آویشن به میزان لازم
زردچوبه به میزان لازم
نمک و فلفل به میزان لازم
مراحل تهیه و پخت گراتن مرغ

1. برای شروع، ابتدا سینه مرغ را در یک قابلمه با مقداری آب روی حرارت می گذاریم تا بپزد. یک عدد پیاز را هم نصف می کنیم و به قابلمه اضافه می کنیم. 2. بعد از اینکه مرغ پخته شد، از روی حرارت برمی داریم و بعد از خنک شدن، آن را ریش ریش می کنیم. سپس در یک تابه مقداری روغن می ریزیم و مرغ ریش ریش شده را در آن تفت می دهیم.

طرز تهیه مرغ شکم پر با رب انار
طرز تهیه مرغ شکم پر با رب انار
مرغ شکم پر یکی از غذاهای خوشمزه و اصیل ایرانی است که در تمام نقاط کشور ...

3. مقداری نمک، زردچوبه، فلفل، آویشن و پیاز سرخ کرده که از قبل آماده کرده ایم به مرغ اضافه می کنیم و خوب تفت می دهیم تا مرغ سرخ و طلایی شود. 4. در ادامه مرغ سرخ شده را با سس مایونز و سس قرمز مخلوط می کنیم تا یکدست شود. بعد در ظرف مورد نظر یک ردیف مرغ سرخ شده، یک ردیف چیپس خلالی و یک ردیف پنیر رنده شده می ریزیم و تا تمام شدن مواد ادامه می دهیم. فقط دقت داشته باشید که در ردیف آخر حتما روی مواد را کامل با پنیر ورقه ای بپوشانید. 5. حالا گراتن آماده شده را روی پایه فلزی مایکرویو با پخت گریل به مدت 12 تا 15 دقیقه قرار می دهیم تا بپزد. بعد از اینکه روی گراتن طلایی رنگ شد، آن را از فر خارج می کنیم و با سس دلخواه سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این گراتن خوشمزه لذت ببرید. منبع : baronak.com/7703-gratin-morgh/



:: برچسب‌ها: آموزش آشپزی , طرز تهیه گراتن , طرز تهیه گراتن مرغ خوشمزه , دستور پخت گراتن مرغ خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : شنبه 9 شهريور 1398
.

طرز تهیه سالاد اسپانیایی با کاهو و سیب زمینی

سالاد اسپانیایی با کاهو و سیب زمینی ، آموزش کامل طرز تهیه و درست کردن سالاد اسپانیایی خوشمزه با هویج در منزل
دستور تهیه سالاد اسپانیایی خوشمزه برای مهمانی

سالاد اسپانیایی کاهو و سیب زمینی یکی دیگر از انواع سالاد های خوشمزه اسپانیایی می باشد که هم اکنون در کشور ما همانند سالاد اندونزی این سالاد معروف شده است. اگر شما هم فکر درست کردن سالاد اسپانیایی خوشمزه برای پذیرایی از مهمان های خود هستید، این سالاد خوشمزه را از دست ندهید.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن سالاد اسپانیایی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی اسپانیایی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم سالاد اسپانیایی را آماده کرده ایم تا شما با این آموزش آشپزی به تنهایی بتوانید سالاد اسپانیایی خوشمزه و مجلسی در منزل درست کنید.

طرز تهیه سالاد ماکارونی با سیب زمینی
طرز تهیه سالاد ماکارونی با سیب زمینی
سالاد ماکارونی یک خوراک پرطرفدار ، لذیذ و دوست داشتنی است که این روزها ...
مواد لازم سالاد اسپانیایی کاهو و سیب زمینی
سیب زمینی 4 عدد
هویج پخته 2 عدد
جعفری یا ریحان خرد شده نصف لیوان
زیتون بدون هسته 1 لیوان
سس مایونز نصف لیوان
کاهو 1 بوته
آبلیمو و نمک و فلفل به میزان لازم
مراحل تهیه سالاد اسپانیایی

1. برای درست کردن این سالاد خوشمزه ابتدا سیب زمینی ها را در یک قابلمه به همراه مقداری آب روی حرارت قرار می دهیم تا بپزد. همچنین پوست زمینی ها را می گیریم و در یک قابلمه آبپز می کنیم.

2. در این مدت زمان کاهو را پس از شستن به تکه های کوچک خرد می کنیم و کنار می گذاریم. سبزی سالاد شامل جعفری یا ریحان را به صورت ساطوری خرد می کنیم و کنار می گذاریم.

طرز تهیه سالاد فصل با کاهو و کلم برگ
طرز تهیه سالاد فصل با کاهو و کلم برگ
سالاد فصل یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین سالادهای ایرانی است که ...

3. بعد از اینکه سیب زمینی و هویج پخت، آن ها را به تکه های کوچک خرد می کنیم. حالا کاهو، جعفری، سیب زمینی، هویج و زیتون خرد شده را در یک ظرف مناسب باهم مخلوط می کنیم.

4. حالا باید سس سالاد را آماده کنیم. برای این کار سس مایونز را در یک کاسه با مقداری نمک, فلفل و آبلیمو مخلوط می کنیم و به سالاد اضافه می کنیم و مواد سالاد را زیر و رو می کنیم تا تمامی مواد سالاد به سس آغشته شوند.

5. حالا سالاد آماده شده را به مدت 1 ساعت در یخچال استراحت می دهیم تا به اصطلاح خودش را بگیرد. سپس سالاد را سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این سالاد اسپانیایی خوشمزه با کاهو و سیب زمینی لذت ببرید.

منبع : https://baronak.com/7692-salad-espaniyaei-kahoo/



:: برچسب‌ها: آموزش آشپزی , طرز تهیه سالاد , انواع سالاد , سالاد اسپانیایی با کاهو و سیب زمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : شنبه 9 شهريور 1398
.

طرز تهیه املت هویج

املت هویج ، طرز تهیه و درست کردن املت هویج خوشمزه و مجلسی در منزل ، omelet-havij
دستور پخت املت هویج خوشمزه در منزل

املت هویج از جمله غذاهای خوشمزه و متفاوتی است که به راحتی قابل تهیه است. کسانی که طعم هویج را دوست دارند، املت هویج غذای به خصوصی است چون یک طعم خاص و بی نظیری دارد. همانطور که می دانید املت از جمله پرطرفدار ترین غذاها در بین مردم ایران است که هم خیلی فوری درست می شود هم آن را می توان در انواع مختلف درست کرد. مثلا املت گوجه فرنگی، املت سیب زمینی، املت قارچ، املت فرانسوی و...

به هر حال اگر با طرز تهیه املت هویج آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی سایت بارونک، مواد لازم و دستور تهیه املت را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده آشپزی، به راحتی این املت هویج خوشمزه را در منزل به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

طرز تهیه املت فرانسوی با قارچ
طرز تهیه املت فرانسوی با قارچ
املت فرانسوی یک املت خوشمزه و مدرن است و همانطور که از اسمش ...
مواد لازم املت هویج
هویج 1 کیلو
تخم مرغ 5 عدد
آب 2 لیوان
نمک به میزان لازم
ادویه  به میزان لازم
روغن به میزان لازم
مراحل تهیه و پخت املت هویج

1. برای شروع، ابتدا هویچ را رنده می کنیم و در یک تابه روی حرارت می گذاریم. حدود دو لیوان آب به هویج اضافه می کنیم.

2. سپس مقداری نمک، روغن و ادویه می ریزیم، درب تابه را می گذاریم تا هویج حدود نیم ساعتی با حرارت ملایم بپزد.

3. در این فاصله دو سه بار هویج را هم می زنیم. وقتی هویج خوب پخته شد و آب آن کاملا کشیده شد تخم مرغ را اضافه می کنیم و حرارت را کم می کنیم تا به آرامی بپزد.

4. در انتها املت هویج خوشمزه را در ظرف می کشیم و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این املت هویج خوشمزه لذت ببرید.

طرز تهیه املت سیب زمینی با پنیر پیتزا
طرز تهیه املت سیب زمینی با پنیر پیتزا
املت سیب زمینی پیتزایی یک غذای خوشمزه و کم خرج است و درست کردن ...
نکات درست کردن املت هویج

بعد از اضافه کردن تخم مرغ، می توانید کاملا آن را هم بزنید تا تخم مرغ به همه جای هویج پخش شود، هم می توانید تخم مرغ را روی هویج بزنید و حرارت را کم کنید تا تخم مرغ روی هویج پخته شود.

منبع : baronak.com/7680-omelet-havij/



:: برچسب‌ها: آموزش آشپزی , طرز تهیه املت , طرز تهیه املت هویج , دستور پخت املت هویج ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : جمعه 8 شهريور 1398
.

طرز تهیه سوفله سیب زمینی

سوفله سیب زمینی ، طرز تهیه و پخت سوفله سیب زمینی خوشمزه در منزل مرحله به مرحله ، sofle sibzamini
دستور پخت سوفله سیب زمینی با ژامبون مرغ در منزل

سوفله سیب زمینی یکی دیگر از انواع سوفله های سبک و خوشمزه ای است و شما به راحتی می توانید آن را در منزل به عنوان یک عصرانه و یا حتی یک وعده غذایی کامل سرو کنید. مواد اصلی سوفله سیب زمینی ژامبون مرغ، قارچ، تخم مرغ، پنیر پیتزا و سیب زمینی است.

درسته که سوفله سیب زمینی پرطرفدارترین و خوشمزه ترین نوع سوفله ها می باشد. اما پیشنهاد می کنیم طعم و مزه سوفله های دیگری نظیر سوفله مرغ، سوفله بادمجان، سوفله سبزجات، سوفله شکلات و سوفله ماکارونی را امتحان کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه سوفله سیب زمینی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی ساده بارونک، مواد لازم و دستور تهیه این سوفله را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده آشپزی، به راحتی در منزل این سوفله سیب زمینی خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

مواد لازم سوفله سیب زمینی
سیب زمینی متوسط 6 عدد
تخم مرغ 5 عدد
پیاز 1 عدد
ژامبون مرغ 6 ورق
فلفل دلمه ای 1 عدد
قارچ 300 گرم
کره یا روغن لادن طلایی 50 گرم
پنیر پیتزا به میزان دلخواه
نمک و فلفل به مقدار لازم
مراحل تهیه و پخت سوفله سیب زمینی

1. برای شروع، ابتدا سیب زمینی ها را در یک قابلمه با مقداری آب روی حرارت می گذاریم تا آب پز شوند. بعد از پخت پوستشان را می گیریم و رنده می کنیم.

2. بلافاصله تا وقتی سیب زمینی ها داغ است، کره نمک و فلفل را به سیب زمینی رنده شده اضافه می کنیم و هم می زنیم تا کره و نمک کاملا به خورد سیب زمینی برود.

3. بعد قارچ ها را ورقه ای خرد می کنیم و با مقداری روغن در یک تابه می ریزیم و با حرارت زیاد تفت می دهیم تا کمی سبک شود.

4. در یک تابه دیگر پیاز را نگینی خرد کرده و با مقداری روغن سرخ می کنیم تا طلایی شود. بعد ژامبون و فلفل دلمه ای خرد شده و قارچ را هم اضافه می کنیم و کمی تفت می دهیم و از روی حرارت برمی داریم.

5. وقتی که مواد داخل تابه کمی خنک شد و از حرارت افتاد، سیب زمینی آماده شده در مرحله بالا را هم به آن اضافه می کنیم. بعد زرده و سفیده تخم مرغ ها را جدا می کنیم.

6. زرده ها را به مواد تابه سیب زمینی اضافه می کنیم و سفیده را هم با همرن می زنیم تا پف کند و ابری شود، به طوری که وقتی ظرف را برعکس می کنیم سفیده از ظرف نریزد.

7. بعد کم کم و در چند مرحله سفیده را هم به مواد سیب زمینی اضافه کرده و مخلوط می کنیم.

8. در انتها، ظرف پیرکس را حسابی با کره چرب می کنیم و مواد را در ظرف می ریزیم و صاف می کنیم. بعد پنیر پیتزا را روی سطح مواد می ریزیم و همه جای آن را با پنیر می پوشانیم.

9. سوفله آماده شده را داخل فر که از قبل با دمای 180 روشن کردیم، می گذاریم و حدود 35 دقیقه صبر می کنیم تا سوفله ما پخته شود. بعد از پخت، می توانید سوفله را با سس کچاب یا هر سس دلخواه دیگر سرو کنید. امیدواریم از خوردن این سوفله سیب زمینی خوشمزه لذت ببرید.

منبع : baronak.com/7668-sofle-sibzamini/



:: برچسب‌ها: آموزش آشپزی , طرز تهیه سوفله , دستور پخت سوفله سیب زمینی , طرز تهیه سوفله سیب زمینی خانگی خوشمزه ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : جمعه 8 شهريور 1398
.

دانلود آهنگ جدید به چشم مستم یه پارچه ماهی از مجتبی شاه علی

دانلود آهنگ جدید به چشم مستم یه پارچه ماهی از مجتبی شاه علی

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای مجتبی شاه علی بنام مو خرمایی از ترنج موزیک

می توان گفت آهنگ به چشم مستم یه پارچه ماهی یکی از بهترین و زیبا ترین آهنگ های مجتبی شاه علی در مرداد ماه سال 1398 می باشد . مدت زمان این آهنگ فوق العاده زیبا سه دقیقه و پانزده ثانیه است . در صورت تمایل می توانید این آهنگ را با بهترین کیفیت ممکن از سایت ترنج موزیک دانلود کنید .

Download New Music Mojtaba Shahali – Moo Khormayi

برای دانلود آهنگ به چشم مستم یه پارچه ماهی به ادامه مطلب بروید …

دانلود آهنگ بماند هنوز تو فکرتم از مهدی احمدوند
دانلود آهنگ بماند هنوز تو فکرتم از مهدی احمدوند
برای دانلود آهنگ زیبا و احساسی بماند هنوز تو فکرتم نیفتاده عشقت از سرم ...

متن آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مجتبی شاه علی بنام مو خرمایی از ترنج موزیک :

وای که چقدر ماهی تو

موهای خرماییتو میبافی و

دلم میریزه وای که چه گیرایی تو

من که دلم روشنه دل تو هم با منه

رو برگرنگردون ازم که نور چشم منه

قلبم واسه تو میزنه

♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ عاشق نمیشدم زهی خیال باطل از علی اصحابی
دانلود آهنگ عاشق نمیشدم زهی خیال باطل از علی اصحابی
برای دانلود آهنگ عاشق نمیشدم زهی خیال باطل به ادامه مطلب بروید ...

♫♫♫♫♫

به چشم مستم یه پارچه ماهی

جز عشق تو نداره قلب من گناهی

خودت میدونی دبگه نمونده راهی

اخه چی میشه دلت واسه من تنگ بشه گاهی

اخم و دیوونه گیات وای که به چشمم میاد

حس و علاقت به من کاش بشه کم کم زیاد

♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ هی بارونه از علی لهراسبی
دانلود آهنگ هی بارونه از علی لهراسبی
برای دانلود آهنگ هی بارونه ای دیوونه کی این خونه شد زندونت به ادامه مطلب ...

♫♫♫♫♫

میدونی چشمای تو از پس غم بر میاد

خب میدونم نمیشه مثل تو گیرم بیاد

اخ الهی بمیرم برات

به چشم مستم یه پارچه ماهی

جز عشق تو نداره قلب من گناهی

خودت میدونی دبگه نمونده راهی

اخه چی میشه دلت واسه من تنگ بشه گاهی

دانلود آهنگ جدید مجتبی شاه علی بنام به چشم مستم یه پارچه ماهی

منبع : /toranj-music.ir/3199-mojtaba-shahali-moo-khormayi



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ شاد , دانلود آهنگ مجتبی شاه علی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 7 شهريور 1398
.

دانلود آهنگ جدید از کجا بگم برات که دلم رفت برات از رضا شیری

دانلود آهنگ جدید از کجا بگم برات که دلم رفت برات از رضا شیری

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا شیری بنام چشمون سیاه از ترنج موزیک

می توان گفت آهنگ از کجا بگم برات که دلم رفت برات با ترانه محمد طاهر نژاد و تنظیم مجید اصلاحی یکی از بهترین آهنگ های رضا شیری در سال 1398 است . مدت زمان این آهنگ شاد و جذاب دو دقیقه و پنجاه و چهار ثانیه است . در صورت تمایل می توانید این آهنگ شاد و جذاب را از سایت ترنج موزیک دانلود کنید .

Download New Music Reza Shiri – Cheshmon Siah

برای دانلود آهنگ از کجا بگم برات که دلم رفت برات به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا شیری بنام چشمون سیاه از ترنج موزیک :

از کجا بگم برات که دلم رفت برات خرابم کردن چشمون سیات

تو که با دلم خوشی من که میمونم تو چی فکر میکنی ته قصه میمیرم واسه کی

آسمون زمین بیاد تو مال خودمی حرف من حرف توئه من توام توام منی

♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫

منم عاشقتم حالا با زیاد و کم میسازی با دلم دیگه وقتشه بگم

از کجا بگم برات که دلم رفت برات خرابم کردن چشمون سیات

تو که با دلم خوشی من که میمونم تو چی فکر میکنی ته قصه میمیرم

واسه کیچشماتو ببند رو دریای دلم بیا باز قدم بزن تو ساحلم

مگه جز تو به چشمم کسی میاد تو نباشی دردامو به کی بگم

از کجا بگم برات که دلم رفت برات خرابم کردن چشمون سیات

♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫

تو که با دلم خوشی من که میمونم تو چی فکر میکنی ته قصه میمیرم واسه کی

من همش به فکر اون کسیم که کنارمه بهش میگم دوسم داری میگه بهم یه عالمه

با حرف زدناش اون ناز و اداش عاشقم کرده آخه که بمیرم براش

از کجا بگم برات که دلم رفت برات خرابم کردن چشمون سیات

تو که با دلم خوشی من که میمونم تو چی فکر میکنی ته قصه میمیرم واسه کی

دانلود آهنگ جدید رضا شیری بنام از کجا بگم برات که دلم رفت برات



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ رضا شیری ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 7 شهريور 1398
.

دانلود آهنگ جدید خیلی خوشحالم با هم دوستیم زندگیمون انقد آرومه از فرشید ادهمی

دانلود آهنگ جدید خیلی خوشحالم با هم دوستیم زندگیمون انقد آرومه از فرشید ادهمی

دانلود آهنگ جدید و زیبای فرشید ادهمی بنام با هم دوستیم از ترنج موزیک

می توان گفت آهنگ خیلی خوشحالم با هم دوستیم زندگیمون انقد آرومه یکی از بهترین و زیباترین آهنگ های فرشید ادهمی در سال 1398 می باشد . مدت زمان این آهنگ زیبا و جذاب سه دقیقه و بیست و نه ثانیه است . در صورت تمایل می توانید این آهنگ را از سایت ترنج موزیک با بهترین کیفیت ممکن دانلود کنید .

Download Music Farshid Adhami – Ba Ham Doostim

برای دانلود آهنگ خیلی خوشحالم با هم دوستیم زندگیمون انقد آرومه به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید و زیبای فرشید ادهمی بنام با هم دوستیم از ترنج موزیک :

موج موهات موج دریاست با تو حسم روی ابراست

پرسه با تو زیر بارون عاشقانس لحظه هامون

توی گوشم میگی آروم من دلم باته

دست من تو خوابم حتی توی دستاته

من چجور طاقت بیارم عشق من بی تو

که نبینم برق تو چشمای مشکیتو

♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫

خیلی خوشحالم با هم دوستیم زندگیمون انقد آرومه

ما بدون هم نمیتونیم از چشامون دیگه معلومه

خیلی خوشحالم با هم دوستیم حس دل بستن چه شیرینه

تو چی کار کردی که غیر از تو هیچکی تو قلبم نمیشینه

تا جون دارم واست میخونم میمونی بام تا تهش میدونم

من قول میدم خوشبخت میشی

چون عشق یه دیوونه ی سرسخت میشی

♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫

من با همه رو عشقت شرط بستم

هر چی بشه بازم رو قولم هستم

من شرط بستم این آخریشه

قلب تو سهم هیشکی غیر من نمیشه

خیلی خوشحالم با هم دوستیم زندگیمون انقد آرومه

ما بدون هم نمیتونیم از چشامون دیگه معلومه

خیلی خوشحالم با هم دوستیم حس دل بستن چه شیرینه

تو چی کار کردی که غیر از تو هیچکی تو قلبم نمیشینه

دانلود آهنگ جدید فرشید ادهمی بنام خیلی خوشحالم با هم دوستیم زندگیمون انقد آرومه

منبع : toranj-music.ir/3227-farshid-adhami-ba-ham-doostim/



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ شاد , دانلود آهنگ فرشید ادهمی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 7 شهريور 1398
.
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی